Share on : Facebook Twitter Google+

DOVA ZA ZELJU (MURAD)

ponedjeljak, 10. rujna 2012.




Bismilahi-r-Rahmani-r-Rahim 

Hvala Ti Allahu,na svim Tvojim davanjima! Ti Si onaj koji ispunjava zelje,dajes srecu i primas molbe kome hoces.Gospodaru svih svjetova,smiluj se Muhammedu a.s. njegovom rodu i ashabima!Ti Si milostivi Allah!Nema drugog boga osim Tebe!Moje postovanje pripada samo Tebi i Tebe samo obozavam i vjerujem. 
Milostivi Allahu, molim Te za Tvoju milost i pomoc koja ce mi donijeti Tvoj oprost,korist i spas od svakog zla.Allahu,ne ostavi mi grijeha,a da mi ga ne oprostis ni brige,a da mi je ne otklonis,niti potrebe ni zelje,u kojoj ima Tvoje zadovoljstvo,a da mi je ne udovoljis.O Svemoguci Allahu, koji Si najmilostiviji,smiluj mi se! 
Allahu, daj mi da da se ispuni zelja (murad) i da vidim koristi od tog murada,a i Ti da budes s tim zadovoljan. 
Allahu, o ovoj molbi znak mi daj,Ja Rabbi,Ja Rabi,smiluj mi se!Slava Tebi Allahu moj, i svaka hvala pripada samo Tebi. Allahu, ukazi Svoju milost Muhammedu a.s. i rodu njegovom,kao sto si je ukazao Ibrahim a.s. i rodu njegovom! Milostivi Allahu, ispuni zelju moju i udovolji mojoj dovi.AMIN!
Share on : Facebook Twitter Google+